مهدیه آمل

مجتمع فرهنگی-قرآنی-مذهبی و ستاد برگزاری دعای ندبه شهرستان آمل

مهدیه آمل

مجتمع فرهنگی-قرآنی-مذهبی و ستاد برگزاری دعای ندبه شهرستان آمل

مهدیه آمل
محبوب ترین مطالب

زنی شهیدمی‌شود ، زنی به نام "فاطمه"

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۱۰ ق.ظ

 


****************
 
 فاطمه اکتفا به نامش نکنید
 
نشناخته توصیف مقامش نکنید
 
هر کس که در او محبت زهرا نیست
 
علامه اگر هست سلامش نکنید
 

****************
 
ایام فاطمیه اول بروایت 75روز
 

****************
 
من زینبم که اشک غم از دیده جاری می کنم
 
مادر به جای تو پدر را خوب یاری می کنم
 
بعد تو ای یاس کبود ، من خانه دار خانه ام
 
هم سوگواری می‌کنم،هم خانه داری می کنم
 
 
****************
 
 
شهادت حضرت زهرا(س) تسلیت باد
 
زنی شهیدمی‌شود ، زنی به نام "فاطمه"
 
مدینه زَهر می‌شود برای کام فاطمه
 
دری شکسته میشود، دودست بسته می‌شود
 
یَلی سکوت می‌کند، به احترام فاطمه
 

****************

روابط عمومی و ستاد دعای ندبه مهدیه آمل(بربری خیل )

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۱
.. عابدی

نظرات  (۱)

بسیار زیبا و دلنشین بود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی