مهدیه آمل

مجتمع فرهنگی-قرآنی-مذهبی و ستاد برگزاری دعای ندبه شهرستان آمل

مهدیه آمل

مجتمع فرهنگی-قرآنی-مذهبی و ستاد برگزاری دعای ندبه شهرستان آمل

مهدیه آمل
محبوب ترین مطالب

 

 

ذکرمن،تسبیح من،وردزبان من علی است
⚡️جان من،جانان من،روح وروان من علی است
⚡️تاعلی(ع)دارم ندارم کارباغیرعلی
⚡️شکرلله حاصل عمرگران من علی است

میلاد امام علی(ع)و روز پدر مبارک باد

 

 

 

پدرم
پینه دست تو هنوز
نقش قلب و دل دیوانه ماست
 
میلاد مولی الموحدین حضرت علی بن ابی طالب(ع)

و روز پدر گرامی باد

 

 

 

 

روابط عمومی و ستاد دعای ندبه مهدیه آمل(بربری خیل )

 

نظرات  (۱)

قالب حرفه ای مذهبی در وبلاگ بنده
http://hosseiinphp.blog.ir/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی