مهدیه آمل

مجتمع فرهنگی-قرآنی-مذهبی و ستاد برگزاری دعای ندبه شهرستان آمل

مهدیه آمل

مجتمع فرهنگی-قرآنی-مذهبی و ستاد برگزاری دعای ندبه شهرستان آمل

مهدیه آمل
محبوب ترین مطالب
بسم الله الرحمن الرحیم من بر این ماه که بر نیزه نشسته پسرم پاره پاره شده همچون لب بابا جگرم من جگر پاره آن بزم شرابم والله خیزران رنگ گرفت از لب زخم پدرم اینکه آتش به سرم ریخته شد دردی نیست عکس رخساره نیلی است در این چشم ترم لرزه بر پیکرش افتاد کنیزش خواندند من خجالت زده از خواهر نیکو سیُرم خارجی و پسر خارجیان گفت به من آنکه با زخم زبان کرده چنین خونجگرم خواهر کوچک من گوشه ویران جان داد هر سحر یاد همان غربت وقت سحرم شعر:جواد حیدریروابط عمومی فاطمیه (س) ومهدیه (عج)  آمل-بربری خیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی