مهدیه آمل

مجتمع فرهنگی-قرآنی-مذهبی و ستاد برگزاری دعای ندبه شهرستان آمل

مهدیه آمل

مجتمع فرهنگی-قرآنی-مذهبی و ستاد برگزاری دعای ندبه شهرستان آمل

مهدیه آمل
محبوب ترین مطالب

دعای ندبه 93.09.14 جمعه

جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم ************حدیث 7 -  قریه اى که مهدى از آنجا قیام مى کند :به سند خود از عبدالله بن عمر روایت نموده که گفت : یخرج المهدى من قریة یقال لها کرعة مهدى از قریه اى قیام مى کند که آن را کرعه مى گویند .****************دعای ندبه امروز صبح جمعه با حضوربرادران وخواهرانو عاشقان اهل بیت عصمت وطهارت وآقا امام زمان (عج) درساعت 7/15با ذکر زیارت عاشورا توسط مداحانامیرحسین عابدی-سید علی اصغرحسینی وآقای سالاری شروع و در ادامه با نیایش دعای روحبخش ندبه در ساعت 7/30با نوای مداح  آقای طاهری در  ساعت 8/30 و بعد از پذیرایی و صرف صبحانه به پایان رسید.  *****گفتنی است دعای ندبه هر هفته ساعت 7/15 شروع و در ساعت 8/30 و بعد از پذیرایی صبحانه به پایان می رسد ***** روابط عمومی فاطمیه (س) ومهدیه (عج)  آمل-بربری خیل

نظرات  (۳)

سلام اعتراف می کنم که وب سایت خیلی خوبی داری . مطلباتم خوب بود
اگه دوست داشتی به این وب سایتم سر بزن
تبادل لینک کنی خوشحال میشم
پاسخ:
سلام ... لینک شدید ...یا علی
فقط چند روزه وبلاگم رو راه اندازی کردم ، موضوع وبلاگ من یکم اختصاصیه ، یعنی فقط با وبلاگ های پر محتوا مثل وبلاگ تو تبادل لینک می کنم . اینجوری هم بازدید تو زیاد میشه و هم بازدید من.

ممنون میشم یه سر بزنی و باهام تبادل لینک کنی
پاسخ:
سلام ...لینک شدید...یا علی
همیشه می خواستم با وبلاگ هایی مثل وبلاگ تو تبادل لینک کنم تا وبلاگ هامون پیشرفت کنه. موافقی عزیزم؟
پاسخ:
لینک شدید...یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی